Google+

Wednesday, November 3, 2010

Yet another Christmas card

Some posts ago I told you I was making Christmas cards for some weeks now. I decided I will post a new card every day, so here is the card for today: 
 
It has the Christmas colors, some sentiments on the patterned paper and of course the Christmas tree.
The patterned paper was bought from Hungary. I was very happy to find it in August and was also on sale so you can imagine that I bought 2 sheets. The conclusion is that you will see some more cards with this paper.

Hugs and kisses!

2 comments:

  1. Wow Alina! Superba felicitare!!! Chiar ca e frumoasa hartia! Si pomul de felt!

    Foarte frumos! :) Cum de nu ti-am observat blogul pana acum? :)

    Ai dreptate, in Romania nu se gaseste mai nimic dar daca esti putin creativ reusesti sa faci si lucruri frumoase. Apropo, am vazut Sizzix si Fiskars la hypermarketul Real...

    Eu imi comand de prin Sua... dar si in India gasesc mai multe decat aici :P. In Ungaria am auzit ca sunt multe chestii de craft dar nu am fost sa vad.

    Multumesc ca ai trecut si pe la mine.

    Te pup,
    Laura

    ReplyDelete
  2. Draguti si bradutii de la Kaufland :) Am si eu un pachet de anul trecut. Trebuie sa merg sa vad anul acesta ce mai au nou, doar ca nu am nici un magazin in apropiere.

    ReplyDelete

I would love to here your opinion