Google+

Wednesday, March 6, 2013

Tattered flowers and a change


Recently someone in the blog land said: "it's to bad that people don't usually do bilingual blogs when they have this possibility". So I decided that starting today my blog will be written in English as well as in Romanian. What do you think? I hope my Romanian visitors will be thrilled about this change. For me it will be harder since I have to write twice, but I think I will manage it.
Recent cineva pe un blog a spus: "pacat ca blogg-erii nu isi scriu blogurile in doua limbi daca au aceasta posibilitate". Acest lucru m-a pus pe ganduri si m-am hotarat ca incepand de azi sa va scriu si in limba romana, pe langa limba engleza. Ce ziceti? Sper ca voi, vizitatorii romani, sa fiti incantati de aceasta schimbare. Pentru mine va fi putin mai greu pentru ca trebuie sa scriu de doua ori, dar sunt singura ca ma voi descurca.
Today I will show you a card made for the tattered flowers challenge that is going on at Tim Holtz blog. Here is a close-up on the flower. It is very easy to make and I think they look very cute. I'll share the tutorial later this month.
Pentru azi am sa va prezint o felicitare facuta pentru concursul tattered flowers pe care Tim Holtz il gazduieste. Aici aveti un detaliu al florii facute utilizand matrita Tattered Flowers de la Sizzix. Este foarte usor sa creezi o astfel de floare. Am sa va impartasesc tutorialul luna aceasta.
For the background I used Anna-Karin's tutorial that you can find here, but with a slightly change: I used acrylics instead of Distress inks.
Pentru designul de fundal am utilizat tutorialul Annei-Karin care poate fi gasit aici. Eu l-am modificat putin si am folosit culori acrilice in loc de Distress inks.

Thanks for stopping by!
Alina

No comments:

Post a Comment

I would love to here your opinion