Google+

Thursday, April 25, 2013

Stamp'n'Doodle Challenge - No Embellishments

Sorry for the late post but I am super busy with sending the invites to my wedding and I totally forgot to write it. Hope you are not very mad on me and accept my apology.
Imi cer scuze pentru intarzierea cu postul acesta dar am fost foarte prinsa in impartirea invitatiilor la nunta si am uitat complet sa-l scriu. Sper ca nu sunteti foarte suparati si acceptati scuzele mele.
Now onto the Stamp'n'Doodle challenge... it's a truly tough one! It's No Embellishments!
Acum sa trecem la provocarea Stamp'n'Doodle de saptamana aceasta... e una destul de grea! Se cere fara accesorii!
Here is my take:
Aici este incercarea mea:
This stamp is really cute! You can find it in Stamp'n'Doodle Shop.
Mi se pare foarte dragalasa stampila aceasta. O puteti gasi in magazinul Stamp'n'Doodle.
Can't wait to see your creations there!
Astept sa vad si creatiile voastre la aceasta provocare!
Happy crafting!
Spor la creat!
Alina

No comments:

Post a Comment

I would love to here your opinion